צריכה עיצה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי, שמי רונה ואני בת 17. משקלי כרגע הוא 74 והגובה מטר 60. לפני חודש וחצי הלכתי למשטר ממש מוקפד של אכילה נכונה וספורט כל יום! הייתי הולכת לחדר כושר עושה 60 דקות בהליכון+10 דק' ריצה. קרוס חצי שעה.אופניים 10 דקות ואימוני כוח לידיים ובטן. הייתי עושה ככה במשך חודש וירדתי 3 קילו. הייתי באותו זמן 73 והגעתי למשקל 70. אבל אחרי זה המצב רוח שלי היה ירוד.ונכנסתי לדיכאון כלשהו.וככהזה הדרדר לאכילה כפייתית.והייתי אוכלת "בכוונה" דברים מתוקים ושוקולדים. כאילו בכוונה עשיתי את זה והפסקתי עם הפעילות והכול בגלל חוסר מוטיביציה.פשוט נפלתי לגמרי.כל ההשקעה המרובה שלי והשקעתי כלכך המון אנרגיה וככה נפלתי.וכרגע אני מנסה לשמור ולהתאפק בקשר לאכילה הזאת. אבל זה תוקף אותי ליפעמים למרות שאני מנסה לצמצם את זה.זה כמו מעגל שכזה. ופשוט השמנתי עוד יותר.אני הולכת כרדע למכון כבר 5 ימים ברציפות ישלי נפילות אבל עכשיו יותר קטנות מבעבר.אני מנסה לחזור לשפיות ולנורמליות. מה את יכולה לומר על המצב הזה? האמתי שאני קצת מיואשת אבל לא מוותרת. רונה.
היי רונה נשמע שאת צריכה הכוונה מקצועית טובה.תהליך הדיאטה הוא לא תמיד קל ויש קשיים בדרך כמו שאת חווה.העצה הטובה ביותר שאני יכולה להעניק לך היא לגשת לדיאטנית שתעזור לך בתהליך הדיאטה או לפנות אלינו למרפאת ד"ר לוי לטיפול בהשמנה ששם אני והצוות נתקלים בבעיות מסוג זה מעט כל יום ויש לנו את הכלים לעזור לך. רקפת מרקוס דיאטנית קלינית
קודם כל תודה על שענית לי. הייתי רוצה לפנות למרפאה שלכם אבל פשוט אין לי כרגע תקציב לזה. ופעם אחת הייתי אצל דיאטנית..אני לא יודעת אם זה שווה לנסות עוד פעם. רונה.