שאלה לגבי קלוריות ומשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, רציתי לדעת כמה קלוריות יש בלאפה עם מעורב ירושלמי בלי תוספות? וגם, אני מנסה להרזות ואכלתי למשך שבוע כ800 קלוריות ליום ולא הרזיתי, איך זה ייתכן?
שלום מורן.מכיוון שאיני יודעת בדיוק את תוכן הלאפה אני מעריכה שבתוספת חומוס וסלט ירקות המנה שווה 1000 קלוריות. בנוסף כל גוף מתנהג אחרת במהלך דיאטה אך לגוף בהחלט לא מספיקות 800 קלוריות להתקיים וזוהי דיאטה מאוד לא מאוזנת.אם ברצונך להוריד במשקל עלייך לבצע דיאטה מאוזנת שתספק לגופך את כל צרכיו ועדיין תורידי במשקל בצורה הדרגתית. כדאי לך לגשת לדיאטנית שתעזור לך לבצע זאת בצורה הטובה ביותר.