אחרי לידה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/04/2010 | 21:12 | מאת: מיכל
שלום רב, אני 4 וחצי חודשים אחרי לידה.(בת 25 אוטוטו) היתי שוקלת לפני ההריון 43 ק"ג ובסוף ההריון 59 ק"ג. כיום אני שוקלת 51-52 ק"ג. כיצד עליי לאכול כדי לחזור לעצמי? אם אני אוכל סלטים כל היום,אני יחזור לעצמי? תודה.
28/04/2010 | 21:52 | מאת: עדי מילר
שלום מיכל ראשית המון מזל טוב!!! צייני בבקשה גובה והאם את מניקה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית
28/04/2010 | 22:11 | מאת: מיכל
לא מניקה.גובה:1.55