אלכוהול וסוכרת
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/04/2010 | 17:42 | מאת: הדר
הי, אני מודע לכך שבמרבית המשקאות האלכוהולים מכילים סוכר. האם לחולי סוכרת מותר לשתות אלכוהול? אם כן, איזה מומלץ? איזה משקאות מופחתים בסוכר? לי אמרו שיין יבש נטול סוכר.נכון? כמה כוסות מותר לי לשתות? (אל דאגה אני לא נוהג) האם ניתן לשתות אלכוהול בזמן טיפול בתרופות לסוכרת (גאלבוס במקרה שלי) ? האם זה משנה סוג התרופה? איפה אני יכול למצוא טבלה מסודרת של התכולה הקלורית של המשקאות האלכוהוליים? תודה רבה ואם כבר אלכוהול אז שיהיה לחיים! הדר
לקריאה נוספת והעמקה
28/04/2010 | 22:03 | מאת: עדי מילר
שלום הדר רוב המשקאות החריפים מכילים סוכר,תכולת הסוכר משתנה בהתאם לסוג המשקה בנוסף לכך, אלכוהול בעל תרומה קלורית וכן תרומה אדירה לייצור טריגלצרידים. יש לציין שאין איסור מוחלט על שתיית אלכוהול בסוכרת, אך השתייה צריכה להיות מוגבלת ובעיקר חושב לשתות יחד עם אוכל ולא בנפרד, בייחוד בסביבה שומנית. לגבי שתיית אלכוהול בשילוב עם טיפול תרופתי ספציפי אני ממליצה להתייעץ עם הרופא המטפל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית