סידן
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום בני בן שנה ו 4 חודשים אלרגי לחלבון החלב מה ניתן לתת לו במקום מוצרי חלב להשלמת סידן
שלום טל איני מתמחה בתזונת תינוקות, אנא הפני את שאלתך לפורום תזונת תינוקות וילדים באתר. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית