שאלת קלוריות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/04/2010 | 11:21 | מאת: א
שלום לכם!! כמה קלוריות יש ברול סושי שמכיל: אורז סלמון מטוגן (פנקו) - רק הדג, לא כל הרול... אבוקדו ירקות: גזר, מלפפון... (זניח) תודה!!
28/04/2010 | 21:48 | מאת: עדי מילר
שלום כ-250-300 קק"ל תלוי בגודל הרול. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית
30/04/2010 | 18:47 | מאת: אתי
רול הכוונה לזה שפרוס ש-8 י"ח?
01/05/2010 | 17:48 | מאת: עדי מילר
היי אתי התשובה היא כן. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית