חוסר בוויטמינים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/04/2010 | 19:15 | מאת: חנה
שלום! רציתי לשאול אם אני צימחונית לגמרי שזה כולל אי אכילת מוצרי חלב ובצים מאפה אני יכולה להשלים את הוויטמינים מודה לכם
27/04/2010 | 09:20 | מאת: עדי מילר
שלום חנה ראשית אני ממליצה על ביצוע בדיקות דם ובעקבות התוצאות בדקי עם רופא המשפחה לגבי תוספי תזונה או בקשי הפנייה לדיאטנית קלינית דרך קופ"ח לבירור השלמה תזונתית ממקור צמחי. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית