אחרי לידה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/04/2010 | 15:28 | מאת: קרן
אני 4 חודשים אחרי לידה, 1.59 ובמשקל 58 ק"ג. נותרו לי עוד 3 קילו לרדת (אני כבר לא מניקה). אני עושה 3 פעמים בשבוע התעמלות אירובית ולעתים אף יותר מכך. כמה קלוריות עליי לאכול ביום על מנת לרדת חצי קילו בשבוע והאם זה קצב מספק?
25/04/2010 | 09:12 | מאת: עדי מילר
שלום קרן ראשית המון מזל טוב. חצי ק"ג בשבוע זה קצב בהחלט טוב, אגב לא הייתי ממליצה על יותר מכך, בטח לא אחרי לידה ובעיקר לא שמדובר רק בעודף של 3 ק"ג. כמות הקלוריות הינה אינדיווידואלית ותלויה במספר מרכיבים נוספים כמו היסטוריה של דיאטות, צריכה קלורית לפני ועוד הדורש פגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית... אך ככלל אצבע לא הייתי ממליצה בשלב זה על פחות מ-1500 קק"ל ליום. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית
25/04/2010 | 14:40 | מאת: קרן
במחשבון של ה BMR יצא שאני מוציאה כ-1300 קלוריות ביום, כך שאם אני אוכל 1500 קלוריות הרי שאני אעלה במשקל.