צבירת נוזלים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/04/2010 | 08:37 | מאת: מיואשת
שלום . אני יודעת שזה מאוד חשוב לשתות מים כל יום אך אני חוששת לשתות מים כדי שלא אצבור נוזלים ואעלה במשקל. זאת גם אחת הסיבות לכך שאני מתעמלת 5 פעמים בשבוע. 12-10 כוסות מי ביום נשמע לי המון ובטוח אצבור נוזלים אך אני לפעמים מרגישה את החוסר בנוזלים ולכן אני מתלבטת אם לשתות או לא. האם קיימת סכנה בצבירת נוזלים מ-10 כוסות מים ביום או שזה רק בראש שלי. ובכלל, אייך אדע אם יש לי נטייה לצבירת נוזלים? דרך אגב, זאת גם הסיבה שאיני צורכת מלח וקופאין בכמויות גדולות.
22/04/2010 | 10:31 | מאת: עדי מילר
שלום שתיה של 10-12 כוסות מים בהחלט לא גורמת לצבירת נוזלים!!! מה שעשוי לגרום לצבירת נוזלים (בהחלט לא תמיד) זה שינוים הורמונלים לפני מחזור, אכילה מופרזת של מלח, מזג האוויר חם, הריון ועוד... ממליצה בימי הקיץ לשתות לפחות 10 כוסות מים ביום. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית