מרגישה סחרחורות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/04/2010 | 18:16 | מאת: גליה
הי, לפני כשבועיים התחלתי לעשות אימוני אירובי ואכילה לפי תוכנית תזונה חדשה שהתזונאית בנתה לי. אם כל הרצון הטוב שלי השבוע התחלתי להרגיש סחרחורות בזמן מנוחה במהלך שעות היום (גם בישיבה). אין לי חום, ולחץ הדם שלי מאוזן (מטופלת בראסילז). האם יתכן שהסחרחורות נובעות מהתוכנית התזונתית? או אולי מהאירובי? איך אני יכולה לדעת? האם להפסיק אותה עד השינוי התוכנית. מה לעשות? תודה
22/04/2010 | 10:26 | מאת: עדי מילר
שלום גליה כל עוד הסחרחורת נמשכת הייתי ממליצה לעצור עם אימוני האירובי ובכל מקרה גשי להתייעצות עם רופא המשפחה המטפל וכמובן עם הדיאטנית המטפלת. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית