הנקה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם הנקה אכן תורמת לירידה במשקל או שזה סתם מיתוס. אם כן אז למה היא תורמת לירידה במשקל וכמה היא עוזרת לרדת במשקל.ומה כדאי לאכול כדי ליצור הרבה חלב אם. תודה
שלום מירב הנקה אכן תורמת לירידה במשקל כיוון שבעזרת ההנקה ניתן ל"היפטר" מכ-500-700 קק"ל ביום. מומלץ לשמור על תזונה מאוזנת המכילה את רכיבי המזון. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית
אצלי למשל הירידה במשקל נורא איטית כי הגוף כנראה מרגיש שהוא צריך את מאגרי השומן בזמן ההנקה. בשתי הלידות שלי רק לאחר שסיימתי להניק הצלחתי לרדת במשקל ולחזור לעצמי