עלייה במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום דבר ראשון אני בן 17 שוקל 59 אני מנסה ומנסה ולא מצליח לעלות במשקל אני מתאמן במכון כושר כבר יותר משלושה חודשים אוכל יחסית הרבה ואפילו ניסתי אבקה שהמליצו לי של תוסף פחמימות מה עוד לעשות אני עולה ממש ממש ממש לאט שלוש קילו בשלושה חודשים מה עושים ?! תודה דוד
שלום דוד ציין בבקשה את הגובה שלך בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית