שאלה בנושא דיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני בת 21 במשקל תקין. אוכלת מסודר ועושה ספורט. מעוניינת להוריד עוד 3 ק"ג אך לא מצליחה. יש לציין שאם ארד עדיין אשאר במשקל תקין (והסיבה שאני רוצה לרדת היא מכיוון שרוב השומן אצלי נאגר בבטן ויוצר לי גוף לא פרופורציונלי של בטן גדולה ורגליים רזות). מדוע אני לא מצליחה להוריד בעוד שאני מקפידה על אורך חיים בריא וספורטיבי? האם יש דברים חיצוניים שיוכלו לסייע לי לרדת במשקל? ומה לגבי כל הכדורים שמוצעים כיום בשוק האם יש משהו שבאמת מקיים את מה שהחב' מבטיחות או שמא כמו שאומרים "אין תרופות פלא"?
שלום שלי צייני בבקשה גובה ומשקל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית
גובה: 164 ומשקל: 57