משקל עודף לאחר לידה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/04/2010 | 17:40 | מאת: שקד
אני חוזרת על שאלתי שכתבתי בפורום לפני כמה ימים,עם תשובה לשאלתך: אני בת 29 ומשקלי תקין,במהלך ההריון לא שיניתי את התזונה שלי ועליתי 12 קילו,העליתי רק בבטן ושאר הגוף לא השתנה כלל. אני כרגע חודש וחצי אחרי לידה ונשארו לי 4 קילו עודף. כל ה-4 קילו הם רק בבטן. כרגע אני עדיין לובשת מכנסי הריון מאחר ומכנסיים רגילים לא נסגרים לי בבטן ויש לי מעין "גלגל". שאלתי היא האם עליי לפתוח בדיאטה או שעליי לחכות בסבלנות עד שהמששקל המיותר יתנדף מעצמו ? משקל לפני לידה 50 קילו,כעת 54 קילו.גובה 1.52 ואני לא מניקה. תודה.
14/04/2010 | 20:51 | מאת: עדי מילר
שלום שקד הייתי ממליצה לחכות אך בהזדמנות הראשונה שמתאפשרת לך להתחיל בפע"ג... שוב מזל טוב עדי מילר דיאטנית קלינית