מדכאי תיאבון- שאלה דחופה לד"ר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/04/2010 | 01:06 | מאת: רויטל
מדכאי תיאבון תפקידם כמשמעם, ז"א שאם אני לוקחת אותם באופן קבוע אני בקושי מכניסה אוכל לגוף ומזה יורדת במשקל?! זה לא שווה לזה שארעיב את עצמי ולא יאכל כלום?! ואיך זה עובד בכלל?!
13/04/2010 | 12:40 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
על איזה "מדכאי תיאבון" מדובר ? התרופה היחידה באשןר משרד הבראיות נכון להיום שעובדת על התיאבון היא רדוקטי, תרופה שמעלה שובע ולא מדכאה תיאבון ברור שלא צריך לרעוב כדי לרדת במשקל. מומלץ להתמיד בפעילות גופנית סדירה ולאכול על פי דיאטה מאוזנת ובריאה. בברכה ד"ר מצקין