תרמילי פול
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אמא שלי קנתה פול טרי אשר מגיע עם התרמילים שלו. היא שמה את הפול בסיר לחץ ובשלה עד שהכל התרכך. הוסיפה רק תבלינים. משום שהיא בשלה בסי ר לחץ אז התרמילים הופרדו מהפול עצמו. לא אכלתי כלל את הפול אך אכלתי המון מהתרמילים. אני פוחדת שהוספתי לעצמי המון קלוריות בשל כך. האם התרמילים של הפול בלבד גורמים להוספת קלוריות או שבגלל שמדובר בתרמילים בלבד שזה בעצם ירק/ סיבים אז אין לי חשש מהוספת קלוריות. כלומר, זה כאילו אכלתי כרוב או מלפפון. אז יש חשש מתוספת קלוריות או לא? מפחדת מאוד.
שלום שירי ראשית עלי לציין שכל מזון מכיל קלוריות, כמובן שהתוספת הקלורית המתקבלת מירקות הינה שולית ביותר. תרמילי הפול בלבד נחשבים כירק ולכן אין לך ממה לחשוש. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית