שזיפים מושרים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/04/2010 | 08:59 | מאת: מיי
אומרים להשרות זיפים מיובשים בלילה ובבוקר על קיבה ריקה לשתות את המים המושרים וזה טוב לעצירות. שאלתי היא: 1- האם חובה לאכול גם את השזיפים או שמספיק לשתות את המים- אני בדיאטה ולא רוצה להשמין. 2- כמה שזיפים יש להשרות? 2 מספיק? 3- האם אפשר לשתות זאת עם ארוחת הבוקר או חובה על בטן ריקה. 4-אם אשתה זאת על בטן ריקה על הבוקר- בהנחה כי איני סובלת מעצירות כרוננית אלא לעיתים לוקח לצואה זמן עד שההיא יורדת- תוך כמה זמן מאז שאשתה את מיץ השזיפים ארגיש צורך ללכת לשרותים? תודה
11/04/2010 | 14:47 | מאת: עדי מילר
שלום מיי 1. אין חובה אך בהחלט רצוי, במידה ואת בתהליך ירידה במשקל 2-3 שזיפים שווים למנת פרי אחת. 2. במידה ואת לא אוכלת את השזיפים הייתי ממליצה להשרות קצת יותר, לפחות 3-4 שזיפים (תלוי כמובן בחריפות העצירות). 3. יש לשתות על בטן ריקה. 4. הזמן הינו אינדוידואלי ולכן עליך לנסות ולראות איך מיץ השזיפים משפיע עליך. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית