דיאטה ללא פעילות גופנית
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בס"ד שלום, האם אפשר להתחיל לעשות דיאטה מבלי לעשות פעילות גופנית בלבד. הכוונה היא שבלי לבזבז זמן ואנרגיה על זה,משום שעשיתי השבוע כמה פעמים,וזה לא עזר לי לרדת במשקל,וגם הרגשתי כאבים חזקים בבטן. האם אפשר לרדת במשקל בזמן די קצר (גג חודשיים),אך לשמור כמובן על איזון ומגוון המזון? אשמח אם תוכלו לענות לי על שאלותיי,להסביר אותן ואף לכתוב לי כמה תפריטי דיאטה טובים. תודה ולילה טוב, ניב.
שלום ניב ניתן לרדת במשקל ללא פע"ג כל עוד ההוצאות עולות על ההכנסות... אך אני מאוד ממליצה כן לשלב פע"ג כחלק משגרת היומיום. לצערי, אין לי אפשרות להמליץ על תפריט דרך פורום זה כיוון שבנית תפריט דורשת פרטים רבים נוספים כגון: היסטוריה תזונתית, תרופות, פע"ג, סדר יום וכו... בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית