גלידה-פלדמן0%שוקו פקאן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/04/2010 | 20:34 | מאת: נעמי
רשום עליה, 66 קלוריות ל100 גרם ועל הקופסא רשום 450 גרם ו900 מ'ל לפי מה אני אמורה לחשב? שבכל הקופסא יש 594[לפי 900 מ''ל] קלוריות או 279[לפי 450 גרם]? תודה רבה,
11/04/2010 | 14:26 | מאת: עדי מילר
שלום נעמי לפי הגרמים, כלומר הקופסה מכילה 297 קק"ל. בתאבון, עדי מילר דיאטנית קלינית
11/04/2010 | 16:32 | מאת: המשך
חחלא הגיוני לי ממשש..