עודף משקל אחרי לידה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני בת 29 ומשקלי תקין,במהלך ההריון לא שיניתי את התזונה שלי ועליתי 12 קילו,העליתי רק בבטן ושאר הגוף לא השתנה כלל. אני כרגע חודש וחצי אחרי לידה ונשארו לי 4 קילו עודף. כל ה-4 קילו הם רק בבטן. כרגע אני עדיין לובשת מכנסי הריון מאחר ומכנסיים רגילים לא נסגרים לי בבטן ויש לי מעין "גלגל". שאלתי היא האם עליי לפתוח בדיאטה או שעליי לחכות בסבלנות עד שהמששקל המיותר יתנדף מעצמו ? תודה.
שלום שקד ראשית המון מזל טוב. צייני בבקשה גובה, משקל והאם הינך מניקה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית
גובה 1.52. משקל לפני הריון 50 קילו,כעת 54 קילו. אני לא מניקה.