כדורי DUROMINE
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/04/2010 | 18:00 | מאת: רחל
מה דעתך לירידה במישקל ניסיתי הכל
06/04/2010 | 14:30 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
עד כמה שידוע לי אין בארץ. תרופה לא מומלצת עקב ריבוי תופעות לואי וסיבוכים לאורך זמן. בברכה ד"ר מצקין