עזרה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שמי שרונה בת 23.5.. אני לא כ"כ מתעסקת במה שאני אוכלת ובמה שאני לא אוכלת.. וזה מכיון שיש מעט דברים שאני אוהבת לאכול.. ויוצא לי בערך כל יום לאכול אותו דבר.. אני קצת עגלגלה אבל לא שמנה.. ויחסית אני מרוצה מאיך שאני נראת.. אך נמאס לי יחסית מהסלט שאני אוכלת כל יום.. זה בערך מה שאני אוכלת. בלימודים בבוקר (9:00) לחם (רגיל) עם אבוקדו (בערך כף וחצי) ואני שותה נס עם סוכרזית על מים.. עם מעט חלב 3%. בהפסקה של 12אני אוכלת ג'בטה עם טחינה פסטרה ועגבנייה. ואז שאני בעבודה בסביבות השעה 15:00-16 אני אוכלת סלט שמורכב מעגבנייה 1 מלפפון 1 תירס,גרגרי חומוס,6-5 זיתים,גבינה בולגרית וטונה במים..וגבינה בולגרית 5% (כמה חתיכות) ובערב אני אוכלת ארוחה חמה של בשר ופחמימות.. ובלילה בדרך כלל זה בננה.. או איזה שוקולד.. עכשיו ממש נמאס לי מהסלט שאני אוכלת.. במה אני יכולה להחליף את זה שיהיה שווה קלוריות.. אם אני אוכל בדיוק כמו שכתבתי פה רק בעבודה אני אוכל אורז.. עם ירקות וטחינה או ממליגה.. אני אשמין? השאלה שלי מה שווה ערך קלורי בערך לסלט שאני אוכלת.. שאני יכולה להחליף אותו במשהו אחר.. ? בלי להשמין. כי אני כבר ממש לא יכולה לראות סלט. תודה.
שלום שרונה צייני בבקשה גיל, גובה ומשקל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית
אני בת 23.5 .. אני לא יודעת כמה אני שוקולת.. אבל בטוח יותר מהגובה שלי.. אני 1.52.. ושוב אני לא שמנה.. אבל מלאה קצת.. תודה
תגידי מה ניראלך ]פסטרמה???