משקה כלורופיל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/02/2010 | 23:33 | מאת: מוטי
שלום הנני סובל מכולסטרול ומלחץ דם גבוה. ברצוני לדעת האם המשקה כלורופיל(העשוי מאצות ונמכר בבתי טבע) עלול לעזור בהורדת הלחץ דם או הכולסטרול. האם יש לנוזל תופעות לוואי? מה המינון שצריך לקחת? לתשובתך אודה מוטי
לקריאה נוספת והעמקה
02/02/2010 | 13:39 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך: אין לי מידע לגבי התכשיר עליו אתה שואל.אני יכולה לייעץ לך בנושאים רפואיים. תפנה את השאלה לפורום נטורופטיה. בברכה ד"ר מצקין
02/02/2010 | 16:11 | מאת: אייל
שלום מוטי, גם אני סובל מכולסטרול גבוה. אשמח לדעת על המשקה הזה במידה ואתה מקבל מידע שהוא אכן יעיל. לא שמעתי עליו. תודה, אייל.