שינוי דפוס אכילה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
לד"ר סילבינה מצקין לוי תודה רבה על תשובתך המהירה בעיניין כדורי הרדוקטיל!,עם זאת עדיין יש לי שאלה, כתבת על " טיפול קוגנטיבי התנהגותי" ו"תיקון דפוסי אכילה/ חשיבה" אני מעוניינת לקבל יעוץ אישי פנים מול פנים , לפמי עליי לפנות? פניתי דרך קופ"ח כללית לתזונאית קיבלתי תפריט וזהו.. היא טענה שאין צורך להגיע אליה בחודשים הקרובים שוב ורמזה " שיש לה מקרים יותר דחופים" אני שוקלת 66 וגבהי 1.62 עם זאת אני לא מצליחה להתמיד ואני סבורה כיי אם אטול חלק בטיפול כזה או אחר אנ "עלולה להצליח" מה דעתך?י
שירית שלום רב: את מוזמנת להכנס לאתר שלנו www.drlevy.co.il שם תוכלי לקבל מידע מפורט על הטיפול הרב מערכתי המשלב טיפול רפואי, טיפול תזונתי וטיפול קוגניטיבי התנהגותי. אין לי ספק שאת יכולה ומסוגלת להתמיד ולהצליח בתכנית כזו אשמח לשוחח עמך בפגישת יעוץ חינם במרפאתי בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי