הומאופטיה.
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 40 עם בעיות בלוטת התריס,אך מאוזנת.חושבת על טיפול הומאופטי להרזיה.מה אתם יודעים על כך. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום קירה: אין ביכולתי לתת לך המלצה על טיפול הומאופטי. שיטת"ד"ר לוי" מבוססת על שילוב של טיפול פסיכולוגי- קוגניטיבי התנהגותי,עם מעקב דיאטנית וטיפול רפואי. המטרה היא לעשות את העבודה בעצמך ולא לחפש פתרונות קסם שיהפכו אותך לרזה, מהסיבה הפשוטה שלדעתי אין כאלה! בהצלחה ד"ר מצקין
באמת אין תרופות פלא ודרכי קיצור. אני עושה דיאטה מבוקרת וספורט כמה פעמים בשבוע, ובנוסף לוקחת תוסף קיו 10 לחיזוק כללי של הגוף (וגם עוזר בתהליך ההרזיה), של סולגאר שמתאים לזה. בהצלחה, אורית.
תודה רבה על ההיתיחסות.אשמח לעוד המלצות.מה עם הומאופטיה?