שלום!!
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום!! ברצוני אם יש הבדל בין לחם קל מחיטה מלאה ללחם קל מקמח מלא ואם כן מה ההבדל?? מחכה לתשובה, תודה מראש סוזי
שלום סוזי לא קיים הבדל! בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית