תמרהינדי-ערכים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מלבד התמרהינדי המסוכר יש שני סוגים אחד בעל טעם חמצמץ עדין ואחד חמוץ מאוד. מי מהם הגירסה הטבעית?מה הערך התזונתי והקלורי של התמרהינדי בצורתו הטבעית.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אילנה ישנם מספר זנים של עצי תמר הינדי ולכן ישנם מספר סוגי פירות... כל עוד התמר ההינדי לא מצופה בסוכר, מדובר בגרסה הטבעית. תמר הינדי עשיר בסידן זרחן, אשלגן, ברזל ופקטין. לצערי, אין לי מידע לגבי כמות הקלוריות אך אני יכולה לשער שמדובר בכ- 50 קק"ל ליחידה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית