עודף משקל חריג
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/01/2010 | 23:56 | מאת: רפי
שלום רב: אני בחור בן 27 בעל משקל חריג, גובהי 1.77 ומשקלי 119 ק"ג,אציין שמבנה גופי הוא בריא וגדול (וגם עצמותי כבדות ,כפי שאמר לי אתלט אחד) דבר זה פוגע בי ,ובנות נרתעות מזה, קשה לי גם ליצור קשר זוגי. אני אוכל די סביר,הארוחות בוקר שלי הם די נורמליות ככל אדם:למשל סנדוויץ עם ביצה קשה חביתה טונה אבוקדו טחינה חומוס ירקות, אורחות צהרים,המרכיבות אורז,שועעית עוף דג וכד' ארוחות ערב דומות מאד לאורחות בוקר הנ"ל. אציין לך עוד, שאני לא אוכל גבינות רכות,כגון גבינה לבנה חלב וכד',אני פשוט לא מסוגל לאכול אותם,לעיתים מסויימות אני אוכל גבינות קשות כגון צהובה וכו',ושוב אני לא שש לאוכלם. יש לי בעיה שאני אוהב לשבת הרבה, אם כי כשאני הולך אני הולך מהר מאד יותר מאדם רגיל. האמת שאני לא עושה מאמץ גופני גדול,אם כי פעילות נורמטיבית רגילה-הייתי רוצה לדעת איזה פעילות (חוץ משחיה) גורמות להשלה מהירה של השומן בגוף משקלי חריג ואני רוצה לרזות,בצורה קלה ומהירה יחסית. תודה על העזרה
לקריאה נוספת והעמקה
01/02/2010 | 08:17 | מאת: עדי מילר
שלום רפי קראתי בעיון את דבריך ואני מבינה את מצוקתך ורצונך לרדת במשקל. אני מאוד ממליצה להוסיף לשגרת היומיום פעילות גופנית במשך חצי שעה (לא משנה סוג הפעילות - הליכה, שחיה , אופניים , חדר כושר וכו'), להוסיף ארוחות ביניים, אכילת פירות ובעיקר להיות סובלני ולהעזר בליווי מקצועי כיוון שתהליך הירידה במשקל נכון צריך להיות הדרגתי ומותאם אישית לכל אדם.מחקרים מראים כי אנשים שמרזים במסגרת מגיעים לתוצאות טובות יותר ושומרים על הישגיהם לזמן ארוך יותר. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית