מה היא כמות קלורית יומית שאני צורכת?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מזה כחודש אני מנסה לרזות ללא הצלחה. התחלתי לעשותרישום של המזון. הודה לכם באם תוכלו "להאיר את עיניי" ריכוז יום לדוגמה: 2 קערות גדושות מרק כתום טוסט לחמניה עם 1/4 קופסא טונה בשמן+ביצה קשה+מעט רוטב צילי 2 תפוחים 2 פרוסות לחם סלט ירקות 4 כוסות קפה ביום עם מעט חלב ללא סוכר פרוסת עוגת שמרים 1 תאנה 2 אגוזי פקאן אני צמחונית וגם קטניות אני לא אוכלת מאחר והם גורמים לי לנפיחות. אני סובלת מנפיחות וגזים בשעות אחה"צ גם בתזונה זו. מה יכולה להיות הסיבה? אני גם מתעמלת 3 פעמים בשבוע עיצוב,פילאטיס
שלום גל התפריט שלך דל מאוד בחלבונים ובעיקר במוצרי חלב, בשומנים בלתי רווים (כמו שמן זית, טחינה,אגוזי מלך ועוד)וגם בקלוריות (התפריט מכיל כ-1000-1200 קק"ל תלוי בכמויות המדויקות, הרכב המרק וכו'...) לגבי חוסר הירידה במשקל ותחושת הנפיחות הייתי ממליצה לבקש מרופא המשפחה הפנייה לדיאטנית קלינית לשם הדרכה וליווי בנושא. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית