דיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני מחפשת דיאטקנית לילד בן 14 עם השמנת יתר, תוכלו בבקשה להמליץ על מישהו מומחה בתחום?
שלום לולה את מוזמנת לייצור קשר עם המרפאה שלנו ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית