diet
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
please direct me a certain diet and what kind of food i have to eat so as to start
שלום לצערי, אין באפשרותי לענות לשאלתך כיוון שייעוץ תזונתי דורש פגישה פרטנית עם דיאטנית קליניתץ בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית