אשמח עם תענו לשאלתי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/01/2010 | 01:05 | מאת: דנה כהן...
אם אני אוכלת כל השבוע רק פירות כמה קילו אוכל להוריד בשבוע בדיוק ?
לקריאה נוספת והעמקה
25/01/2010 | 22:25 | מאת: עדי מילר
שלום דנה תלוי בכמות הפירות שתאכלי כלומר בכמות הקלוריות שתצרכי, כיוון שאיזון אנרגטי בין הכנסת האנרגיה לגוף לעומת הוצאת האנרגיה בגוף קובע אם נשמין, נרזה או נישאר על אותו משקל. ברגע שאנו יוצרים מאזן שלילי בו ההוצאה גבוהה יותר מההכנסה אנו נפחית במשקל כלומר מאזן שלילי הכרחי לתהליך הרזיה. עלי לציין שכל הדיאטות המהירות מזיקות, גורמות לפירוק שריר, רעב, ירידה במצב רוח ובדרך כלל במקום ירידה במשקל, עליה עם ריבית. הרעב הנוצר גורם תכופות לבולמוסי אכילה המלווים בהרגשה רעה וכמובן לעלייה במשקל. דיאטה מהירה היא דיאטה שלא מספקת את אבות המזון הויטמינים והמינרלים הבסיסיים הדרושים, וכך הבריאות נפגעת. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית