גבינה צהובה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, ברצוני לדעת האם גבינה צהובה רגילה פרוסה שאני קונה בסופר משתנה בערכים שלה כאשר אני מכינה פרוסת לחם עם גבינה צהובה במקירוגל? תודה
שלום הערכים התזונתיים של גבינה צהובה אינם משתנים בחימום. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית
מאז שגיליתי את רמות הכולסטרול הגבוהות שהגעתי אליהן בעקבות אכילה של דברים כמו גבנ"צ אני מתרחק... יש כזו עם 5% והיא לא פחות טובה ואפילו משאירה את הבטן בלי הרגשת כבדות שמרגישים עם ה-22%.