שילוב של אכילת סוכרים ופעילות גופנית
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בן 16. אני נוהג לאכול הרבה דברים עתירי שומן כמו לחם שוקולד וכו....אני גם מעשן קצת פחות מחצי קופסה ליום.למרות זאת אני עושה הרבה פעילות גופנית משהו כמו 3 פעמים בשבוע ריצה של 30 דקות. האם זה בסדר שאני גם עושה פעילות גופנית וגם אוכל הרבה סוכרים? תודה
שלום אוהד אכילה מרובה של סוכרים ושומנים אינה מומלצת ללא קשר לביצוע פע"ג!!! בכל מקרה מומלץ להמשיך לעשות פע"ג וכמובן הייתי ממליצה גם להקפיד על תפריט מאוזן הכולל את כל אבות המזון... בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית