אני נראה שמן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/01/2010 | 00:26 | מאת: ל.
שלום לך שמי ל ואני רוצה לשאול אותץך בנוגע לעניין שמאוד כואב לי אני רשום לחדר כושר ואני הולך לשם כל יומיים 3 פעמיים בשבוע המשך חודש וחצי ועדיין אני לא רואה איזה שהם תוצאות אנ תמיד לפי דעתי נראה שמן אני רואה אתץ עצמי יותר נכון כ שמן אבל ההורים שלי ואפילו החברים הכי טובים שלי אומרים שאני לא אני בן 18 שוקל 80-82 ואני לא יכול להסתקל על עצמי במראה וכשה אני עולה על המשקל אני בתבעס רק מלחשוב למה אני לא זז במשקל בבקשה תעזרי לי ותגידי לי מה לעשות תודה שלך ל.
17/01/2010 | 11:08 | מאת: עדי מילר
שלום ציין בבקשה את הגובה שלך בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית
18/01/2010 | 00:07 | מאת: ל
גובהי הוא ביין מטר שבעים וחמש לביים מטר שמונים וכפי שציינתי למלה אני בן 18 תעזור/רי לי בבקשה אני כבר לא יודע מה לחשוב יותר