צריכה עזרה...
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום.. אני 1.58 שוקבל בערך 50 אני לא שמנה אני אפילו נחשבת רזה אבל יש לי בעיה שאני בולסת בלי הפסקה כבר מגיל קטן פעם זה לא הפריע לי אבל עכשיו שכולם מדברים על דיאטות ועל בריאות אני פשוט מנסה גם. אני יכולה לשבת יום שלם ולאכול בלי הפסקה בערך 3500 קלוריות ביום וזה במקרה הטוב, למזלי אני לא עולה במשקל היו לי מקרים שאפילו ירדתי, אבל ברגע שאני מנסה לעשות דיאטה מאוזנת לאכול בריא כמו שצריך פשוט הגוף שלי לא מסכים אני כל המזן רוצה מתוק וחושבת מתי אני אוכל תארוחה הבאה וזה גורם לי לטרוף.אני רוצה לנסות לאכול בריא וזה מצליח לי למקסימום 4 ימים ואז אנ ינשבעת כי כל הזמן אני חושבת לעצמי "גם ככה אני לא צריכה וגם ככה עם אני יומיים שלושה יאכל מה שבא לי אני לא יעלה אז אני ינהנה ושוב יעשה דיאטה"...בקיצור פשוט גורם לי לטרוף. איך תוכל/י ליעץ לי? תודה מראש, אופק
שלום אופק צייני בבקשה את גילך... בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית
אני בת 18 וחצי