אבקש עזרה דיי בדחיפות..
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/01/2010 | 16:41 | מאת: שחף
שלום, קוראים לי שחף ואני בת 17. אני עושה עבודה בפסיכולוגיה על הקשר שבין משקל לבין דימוי עצמי חברתי בגיל ההתבגרות. אני מחםשת מידע על השמנה בין אם זה הגדרה, מאפיינים, סוגים או מחקרים שקשורים בכדי שאוכל להשתמש בחומר זה בתוך העבודה וכמובן שאציין את אתר זה כחומר עזר. אשמח אם תוכלו לעזור לי, שחף.
12/01/2010 | 08:59 | מאת: עדי מילר
שלום שחף לצערי,אין באפשרותי להעביר לך את המידע אותו את מבקשת באמצעות פורום זה אך אני יכולה להמליץ לך לרכוש את הספר "לרזות מתחילים מהראש" של ד"ר שלמה לוי, בספר תמציאי מהי השמנה, גורמי סיכון, מדדים להערכת השמנה, תיאורי מקרה ועוד... בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית