משקל בהתאם לגובה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/01/2010 | 09:48 | מאת: בדוי
מה המשקל הרצוי לאדם (גבר) שגובהו 1.68 ?
10/01/2010 | 12:07 | מאת: עדי מילר
שלום הטווח המשקלי הרצוי לגבר (מעל גיל 18) בגובה 1.68 הינו 60-70 תלוי במבנה הגוף, מסת שריר וכו'... בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית