דיאטה ונשימה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם עודף משקל משפיע על הנשימה ובאיזו מידה ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום בעיות נשימה מחמירות ככל שהמשקל עולה. נשימה לא סדירה כתוצאה מעודף משקל (בעיקר השמנה בטנית) מובילה לעיתים קרובות גם לבעיות נשימה בשינה - הנשימה יכולה להיפסק אפילו לדקה שלמה, קצב הלב מופרע והתוצאות עלולות להיות חמורות. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית