מה מינון המומלץ לאומגה 3 ?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
קראתי שבכף כף שמן פשתן 8 גרם זה הרבה או קצת?
שלום הכמות היומית המומלצת היא 5-4 גרם ליום (2.2 גרם לכל אלף קלוריות). ומכאן שכף פשתן נחשבת לכמות גדולה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית