השמנה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/01/2010 | 16:03 | מאת: נועה
אני בת 47 חולת צליאק, משקלי כעת 81 ק"ג 1.63 מתקשה להוריד במשקל.כמה אני אמורה לשקול? נוטלת טיפול תרופתי פסיכיאטרי במינון נמוך, מקבלת מחזור פעם בחודשיים.לא ספורטאית.עובדת ולומדת.האם אני צפויה לעלות במשקל?
לקריאה נוספת והעמקה
03/01/2010 | 15:07 | מאת: עדי מילר
שלום נועה הטווח המשקלי הרצוי לנתוני הגובה שמסרת הינו 60-68 ק"ג. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית