צילולית
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
העם קיים איזה תחשיר או קרם שאפשר למרוח על הבטן כדי להקטין את הציצולית שיש שם
שלום השאלה מתאימה יותר לפורום של רפואה אסתטית... בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית