שילוב קפה בדייאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/12/2009 | 17:17 | מאת: שומל
האם שתייה של 5-6 כוסות קפה ביום מעכב ירידה במשקל????
03/01/2010 | 14:59 | מאת: עדי מילר
שלום תלוי כמה חלב ובאיזה דרך ממתיקים את הקפה וכמובן מה אוכלים לצד הקפה... כלומר, כמות הקפאין המתקבלת מצריכה של 5 כוסות קפה לא צריכה להפריע לתהליך ההרזיה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית