יש כתבה ורשום שם ש
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
"הרי שיש לזכור שאפילו צריכה של 100 קלוריות נוספות ביום עלולה להצטבר לעלייה של כמעט חמישה קילוגרם בשנה" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3826365,00.html יש מצב כזה?הרי אי אפשר לאכול מדוייק כל יום תמיד\ מספיק שמוסיפים יוגורט 1.5% זה כבר עוד 120 קלוריות ליום או שאכלנו עוד כמה שקדים ואגוזים או איזה פרי זה כבר יותר מ 100 קלוריות..
שלום תוספת של 3500 קק"ל בשבוע מובילה לתוספת שבועית של 0.5 ק"ג ולכן בעזרת חשבון פשוט נראה כי הכתבה נכונה... אך יש לזכור שכפי שציינת אנו לא יכולים לאכול מדוייק, כלומר בימים מסויימים אנו צורכים תוספת של 100 קק"ל אך בימים אחרים יכול להיות שנצרוך פחות...ולכן מה שחשוב הוא להקפיד לאכול מאוזן. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית