משקל תקין?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 17 במשקל 64. בד"כ משקלי היה בין 54-56 ק"ג. בשנתיים האחרונות השמנתי. אני מרגישה עם הגוף לא בנוח - המותניים התרחבו, נוספו שומנים וקושי בפעילות גופנית. אני מרגישה את הכובד שהתווסף אלי. אני רוצה להוריד משקל. אודה לך אם תגידי כמה, ואיך בהתאם לגילי.. תודה!
שלום מיכל גיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים המותאמים לך אישית, ולכן לצערי איני יכולה לעזור לך באמצעות פורום זה. אני ממליצה לך בחום לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי אישי בנושא תזונה נכונה. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית