האם התפריט מאוזן ?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בוקר - 4 פרוסות לחם קל גבינה עד 100 קלוריות ירקות צהריים - חצי כוס פחממה כוס קטנייה סלט ירקות ביניים - כוס תה +2 פרוסות קל עם מעט ריבה ערב - 2 פרוסות לחם קל גבינה +ביצה "ירקות לילה - כוס יוגורט ללא שומן, כוס קורנפלקס ללא סוכר +פרי תלוי מתי אני הולכת לישון אני לא אוכלת בשר - אבל אוכלת הרבה קטניות וירקות כתחליף אני עושה הרבה ספורט - 5 פעמים בשבוע לפחות , גם לב -ריאה וגם משקולות גיל 30, מעוניינת לרדת 10 קילו התחלתי להתאמן לפני כחודש וחצי , אבל אכלתי סביב ה 2000 קלוריות , אני מעוניינת להוריד את כמות הקלוריות , אך עדיין רוצה לשמור על איזון בתפריט
בינייים - תפוח במקום 2 פרוסות קל
שלום מאיה צייני בבקשה גובה ומשקל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית