מעדנים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/12/2009 | 17:08 | מאת: לואיסה
אולי השאלה קצת מוזרה אבל רציתי לדעת העם אני יכולה לעשות יום של מעדנים פשוט לאכול רק מעדנים אולי יום פעם בשבועיים זה יכול להזיק ?
29/12/2009 | 12:06 | מאת: עדי מילר
שלום לואיסה דיאטה המבוססת על אכילת מעדנים בלבד מגדילה כמובן את הסיכוי לרדת במשקל בטווח הקצר כיוון שחוסר הגיוון הקיצוני גורם באופן טבעי להקטנת המזון וכך בעצם לצמצום דרסטי בכמות הקלוריות. חשוב לשים לב שברוב המקרים ברגע שחוזרים לאכול רגיל מוסיפים במשקל. נקודה חשובה לא פחות היא שבדיאטה זו חסרים רוב אבות המזון, ולכן איני ממליצה על דיאטה מסוג זה אפילו לא בתדירות נמוכה כפי שציינת. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית