נס קפה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
העם זה נכון מה שאמרים שנס קפה עוצר את הירידה במשקל ? אני בדיאטה וזה אולך די טוב כבר ירדתי 7 קילו ויש לי עוד 5 כדי להגיע למשקל הרצוי ...אבל אני שותה לפחות 3 נס ביום בלי סוכר כמובן העם זה באמת משפיע על הירדה שלי במשקל
שלום שי ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל בהחלט היישג מרשים !!! קפה משפיע על כל אחד מאיתנו קצת אחרת. כמות קפה הנחשבת מתונה ללא כל תופעות לוואי לא רצויות היא בדר"כ כארבע כוסות. 3 כוסות קפה ביום לא צריכות להשפיע על המשקל, תלוי כמובן מה אוכלים לצד הקפה... בהצלחה בהמשך, עדי מילר דיאטנית קלינית