הליכה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/12/2009 | 16:47 | מאת: pazit
כמה זמן הליכה זריך לעשות כדי שזה היה אפקטיבי לירידה במשקל שעה ? שעה וחצי?
29/12/2009 | 11:54 | מאת: עדי מילר
שלום מינימום חצי שעה, ממליצה להתחיל בחצי שעה ולעלות בהדרגה לשעה עד שעה וחצי במידת האפשר.(תלוי כמובן בקצב). בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית