דיאטה וספורט והמשקל אינו יורד - מה קרה?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/12/2009 | 23:05 | מאת: ד.ש
אני בת 45 תמיד שקלתי 57.6-58 גובה 1.55 והחלטתי להוריד במשקל. התחלתי בדיאטה במקביל להליכה יומיומית וכשאני עולה על המשקל - המשקל עלה כבר ל-59 ק"ג - אייך ייתכן? אני באמת אוכלת מאוזן, ללא עוגות ושטויות אחרות מה קורה כאן?
28/12/2009 | 09:00 | מאת: עדי מילר
שלום ראשית הקרב אף פעם לא אבוד מראש !!! בגיל 40+ חלים שינויים הורמונאליים הקשורים בירידת האסטרוגן בגוף. שינויים אלו עלולים להשפיע על כל מערכות הגוף החל מהעצם ועד למוח. בנוסף לכך, החל מגיל 30 מואט קצב חילוף החומרים. ומגיל 40 כבר ממש מתחילים להרגיש את השינוי והרבה יותר קשה לשמור על המשקל. לכן, מומלץ מזון מזין ויחסית דל קלוריות ולהקפיד על פעילות גופנית כחלק מהשגרה.אני ממליצה בחום לפנות לדיאטנית קלינית לקבלת ייעוץ והכוונה... בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית